Ankieta satysfakcji pacjenta Radomskiego Centrum Rodziny Szanowni Państwo, zwracamy się z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej jakości świadczonych przez naszą placówkę usług. Ankieta jest anonimowa.1. Jak często korzystają Państwo z naszej placówki? Raz w roku Kilka razy w roku Raz w miesiącu lub częściej2. Jaki jest powód Państwa wizyty w naszej placówce? Wizyta u lekarza rodzinnego Badania diagnostyczne, laboratoryjne Wizyta u specjalisty Zabiegi pielęgniarskie3. Jaki był czas oczekiwania na wyznaczony termin? 1-3 dni 4-7 dni 8 i więcej dni4. Ocena pracy przychodni w skali od 1 do 5 (5 to najwyższa ocena)Godziny funkcjonowania przychodni 1 2 3 4 5Uprzejmość personelu w rejestracji 1 2 3 4 5Czystość pomieszczeń 1 2 3 4 5Wyposażenie i estetyka pomieszczeń 1 2 3 4 5Czystość toalet 1 2 3 4 5Oznakowanie gabinetów 1 2 3 4 55. Ocena pracy pielęgniarki/położnej w skali od 1 do 5 (5 to najwyższa ocena)Życzliwość personelu 1 2 3 4 5Wyrażanie się w sposób zrozumiały dla pacjenta 1 2 3 4 5Staranność wykonywanych zabiegów 1 2 3 4 5Zapewnienie prywatności/ intymności 1 2 3 4 56. Ocena usług świadczonych w przychodni w skali od 1 do 5 (5 to najwyższa ocena)Możliwość wykonania badań laboratoryjnych 1 2 3 4 5Możliwość wykonania spec. badań diagnostycznych 1 2 3 4 5Możliwość uzgadniania wizyt domowych 1 2 3 4 5Możliwość opieki pielęgniarskiej świadczonej w domu 1 2 3 4 57. Ocena uzyskany informacji o: w skali od 1 do 5 (5 to najwyższa ocena)Rodzaju i cenach usług świadczonych w przychodni 1 2 3 4 5Prawach pacjenta 1 2 3 4 5Programach profilaktycznych 1 2 3 4 58. Jak długo czekał/a Pan/i przed gabinetem lekarskim? Mniej niż 15 Od 15 do 30 minut Więcej niż 30 minut9. Co było przyczyną oczekiwania przed gabinetem lekarskim? Brak możliwości rejestracji na konkretną godzinę Nieprzestrzeganie przez pacjentów wyznaczonych godzin Spóźnienie lekarza Przyjmowanie poza kolejnością Załatwianie prywatnych spraw przez lekarza Nie dotyczy, zostałem przyjęty od razu10. Ocena pracy lekarza w skali od 1 do 5 (5 to najwyższa ocena)Ilość czasu poświęconego pacjentowi 1 2 3 4 5Uważne słuchanie pacjenta 1 2 3 4 5Wyrażanie się w sposób zrozumiały 1 2 3 4 5Życzliwość lekarza 1 2 3 4 5Zachowanie zasad prywatności 1 2 3 4 5Respektowanie prawa do wyrażenia zgody na udział osób trzecich 1 2 3 4 5Możliwość współuczestniczenia w podejmowaniu decyzji 1 2 3 4 511. Możliwość uzyskania informacji o: w skali od 1 do 5 (5 to najwyższa ocena)Stanie zdrowia i choroby 1 2 3 4 5Planowanych badaniach, konsultacjach i dalszym leczeniu 1 2 3 4 5Sposobach leczenia 1 2 3 4 5Postępowaniu w przypadku pogorszenia/braku poprawy 1 2 3 4 512. Czy poleciliby Państwo Radomskie Centrum Rodziny swojej rodzinie/znajomym? Zdecydowanie tak Tak Raczej tak Nie Zdecydowanie nie13. Wiek 18-25 26-35 36-45 46-55 56-70 71 i więcej lat14. Wykształcenie: Podstawowe Zawodowe Średnie Wyższe15. Jakich zmian oczekiwaliby Państwo w naszej placówce abyśmy mogli lepiej zaspokoić potrzeby pacjentów? WYŚLIJ