Ankieta satysfakcji pacjenta RCR 07.2023Ankieta satysfakcji pacjenta Radomskiego Centrum Rodziny Szanowni Państwo, zwracamy się z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej jakości świadczonych przez naszą placówkę usług. Ankieta jest anonimowa.1. Jak często korzystają Państwo z naszej placówki? Raz w roku Kilka razy w roku Raz w miesiącu lub częściej2. Jaki Pan/Pani ocenia czas oczekiwania na połączenie z pracownikiem? Dobrze Źle3. Ocena pracy przychodni w skali od 1 do 5 (5 to najwyższa ocena)Godziny funkcjonowania przychodni 1 2 3 4 5Uprzejmość personelu w rejestracji 1 2 3 4 5Czystość pomieszczeń 1 2 3 4 5Wyposażenie i estetyka pomieszczeń 1 2 3 4 5Czystość toalet 1 2 3 4 5Oznakowanie gabinetów 1 2 3 4 54. Ocena pracy pielęgniarki w skali od 1 do 5 (5 to najwyższa ocena)Życzliwość personelu 1 2 3 4 5Wyrażanie się w sposób zrozumiały dla pacjenta 1 2 3 4 5Staranność wykonywanych zabiegów 1 2 3 4 5Zapewnienie prywatności/ intymności 1 2 3 4 55. Ocena pracy położnej w skali od 1 do 5 (5 to najwyższa ocena)Życzliwość personelu 1 2 3 4 5Wyrażanie się w sposób zrozumiały dla pacjenta 1 2 3 4 5Staranność wykonywanych zabiegów 1 2 3 4 5Zapewnienie prywatności/ intymności 1 2 3 4 56. Ocena usług świadczonych w przychodni w skali od 1 do 5 (5 to najwyższa ocena)Możliwość wykonania badań laboratoryjnych 1 2 3 4 5Możliwość wykonania spec. badań diagnostycznych 1 2 3 4 57. Ocena uzyskany informacji o: w skali od 1 do 5 (5 to najwyższa ocena)Rodzaju i cenach usług świadczonych w przychodni 1 2 3 4 5Prawach pacjenta 1 2 3 4 5Programach profilaktycznych 1 2 3 4 58. Jak Pan/Pani ocenia jakość opieki w ramach wizyty domowej?Lekarz dobrze źle nie korzystałemPielęgniarka dobrze źle nie korzystałemPołożna dobrze źle nie korzystałem9. Czy obecność osób trzecich w gabinecie nastąpiła po wyrażeniu przez Pana/Panią zgody (innej osoby spośród personelu medycznego, rejestratorki)? Tak Nie Nie wystąpiła taka sytuacja10. Ocena pracy lekarza w skali od 1 do 5 (5 to najwyższa ocena)Ilość czasu poświęconego pacjentowi 1 2 3 4 5Uważne słuchanie pacjenta 1 2 3 4 5Wyrażanie się w sposób zrozumiały 1 2 3 4 5Życzliwość lekarza 1 2 3 4 5Poszanowanie godności osobistej 1 2 3 4 5Zachowanie zasad prywatności 1 2 3 4 5Respektowanie prawa do wyrażenia zgody na udział osób trzecich 1 2 3 4 5Możliwość współuczestniczenia w podejmowaniu decyzji 1 2 3 4 511. Możliwość uzyskania informacji o: w skali od 1 do 5 (5 to najwyższa ocena)Stanie zdrowia i choroby 1 2 3 4 5Planowanych badaniach, konsultacjach i dalszym leczeniu 1 2 3 4 5Sposobach leczenia 1 2 3 4 5Postępowaniu w przypadku pogorszenia/braku poprawy 1 2 3 4 512. Czy poleciliby Państwo Radomskie Centrum Rodziny swojej rodzinie/znajomym? Zdecydowanie tak Tak Raczej tak Nie Zdecydowanie nie13. Płeć Kobieta Mężczyzna14. Wiek 18-25 26-35 36-45 46-55 56-70 71 i więcej lat15. Wykształcenie: Podstawowe Zawodowe Średnie Wyższe16. Jakich zmian oczekiwaliby Państwo w naszej placówce abyśmy mogli lepiej zaspokoić potrzeby pacjentów?WYŚLIJ